La Societat Musical La Pau de Beneixama ha sigut beneficiària d’una subvenció de 1.467,79 €, concedida per l’Excma. Diputació Provincial d’Alacant, dins de la Convocatòria de subvencions a entitats sense finalitat lucrativa per a l’impuls i desenvolupament d’accions de foment del voluntariat, anualitat 2026.
Esta ajuda contribuirà al desenvolupament del Programa de Voluntariat Musical de la Societat Musical La Pau, orientat a reforçar la participació, la protecció, la identificació i la implicació de les persones voluntàries que fan possible l’activitat musical, cultural i comunitària de l’entitat.
El programa posa en valor el paper essencial del voluntariat dins de la nostra societat musical i contribueix a consolidar una estructura de participació estable, organitzada i compromesa amb la cultura i amb la vida social de Beneixama.
Projecte subvencionat: Programa de Voluntariat Musical de la Societat Musical La Pau
Subvenció concedida: 1.467,79 €
Entitat finançadora: Excma. Diputació Provincial d’Alacant
